Mahtava joululoma

Kiireisen vuoden päättänyt joululoma tuli tarpeeseen. Kaksiviikkoinen loma oli ihana irtaantuminen arjesta ja luoksemme jo kolmatta kertaa joulun pyhiksi saapuneet Niinan vanhemmat olivat lapsille suuri ilonaihe koko joulun ajan. Kelikin oli tänä vuonna parempi kuin joinain aiempina jouluina, minkä ansiosta pystyimme myös tekemään erinäisiä asioita.

Jouluun valmistautuminen alkaa taloudessamme yleensä jo marraskuun lopussa, jolloin koristelemme ensimmäisenä adventtina joulukuusen. Tällä kertaa hommaan osallistui myös kaksi pientä apuria, jotka avustivatkin huomattavasti koristeiden laitossa.

Jatka lukemista ”Mahtava joululoma”

Piparintuoksuinen joulunalus

Joulumyyjäiset kuuluvat monen joulunalusaikaan ja Burnabyn Skandinaviakeskuksella järjestettävät suomalaiset joulumyyjäiset ovat yksi Vancouverin alueen lukuisista myyjäisistä. Vaikka asummekin vain kymmenen minuuttia keskukselta, olemme käyneet myyjäisissä ainoastaan kerran aiemmin. Itse keskus on kuitenkin tullut meille tutuksi, sillä käymme siellä joka toinen viikko iloisessa musiikkileikkikoulussa, jossa on ollut tänä syksynä mukana leikkimässä 16 suomalaista taaperoa ja vauvaa.

Jatka lukemista ”Piparintuoksuinen joulunalus”