Nyt kun Vancouverissa on tullut asuttua jo lähes neljä vuotta, alkavat aivan likellä sijaitsevat uudet ulkoilureitit käydä jo vähiin. Pientä happihyppelyä kaipaavana suuntasimmekin tänään kolmen vuoden tauon jälkeen North Vancouverissa sijaitsevalle pienelle Rice Lakelle, jonka olemme kiertäneet edellisen kerran kolme vuotta sitten.
Leveä ja hyväkuntoinen polku
Paljon ei ollut muuttunut tämän pienen lammen ympäristössä viime vuosina, mutta kävely oli muistamaamme helpompi. Pieni kävely raikkaassa syysilmassa monien muiden ulkoilijoiden kanssa oli juuri mitä tarvitsimme meneillään olevan kiitospäivän pitkän viikonlopun keskelle!
Kalastajia saaliin perässä
(Yhteensä 402 lukukertaa, 1 lukijaa tänään)

